čtvrtek 8. května 2014

Zákony prosperity a bohatství



Krásný den,


Při příležitosti začínajícího jara mám pro Vás osobní otázku:
Chcete mít ve Vašem životě více? 
Více prosperity, více lásky, více radosti?
Fascinují mě zákony prosperity.
Sama jsem poznala, že můžete se dřít, stanovovat si cíle, pracovat více než ostatní, mít ty nejlepší nástroje a strategie na vydělávání peněz, pokud ale nedodržujete zákony prosperity,
energie v podobě peněz k Vám nebude proudit.
Určitě znáte lidi, kteří se dřou a nemají z toho nic
nebo velmi málo a možná dokonce jste jedním z nich…
Peníze jsou energií a vytváření této energie se řídí určitými pravidly.
Vezměte si například Zákon dávání a přijímání.
Umíte přijímat i dávat?
Ti, kteří neumí přijímat, nejsou schopni ani dávat.
Dávání a přijímání jsou odlišnými aspekty proudu energie ve Vesmíru.
Mám pro Vás tip…
Dávání a přijímání nemusí být ve formě hmotné,
vděčně přijmout kompliment či obdiv znamená být schopen poskytnout to samé.
A to je pouze jeden ze zákonů prosperity a bohatství
další naleznete, když kliknete na link níže, ale pozor!!!
Shlédnout jej můžete už pouze dnes 9.5.2014.


Těším se na Vás 
Marie Michaličková
NLP kouč a terapeut

PS: Aktuální akce od 14.4. do 31.5.2014
sleva 60% za sezení se mnou v Praze.

V tomto období je cena za NLP terapii,
koučink nebo hypnoterapii místo 2000 za 800 Kč / hod.

 „Poznejte sílu své podvědomé mysli
a dosáhněte snadněji a rychleji svých cílů.“

Napište mi odpovědí na tento email: webinar@koucmarie.cz
nebo mi zavolejte na můj tel. 774 822 685.

Žádné komentáře:

Okomentovat