úterý 1. dubna 2014

AFIRMACE pro každý den



 
-☼-ANDĚLSKÉ AFIRMACE pro každý den -☼-

Vyber si afirmaci pro každý den a několikrát denně si ji říkej.
A nebo si řekni číslo od 1-25 a uvidíš, jaká afirmace ti vyjde pro tvůj den,
s kterou máš zrovna pracovat.
Jestli se ti líbí, sdílej dále pro dálší přátele..........

 1. Právě teď mě obklopují andělé a přijímám andělskou lásku.
2. Andělé mě zahřívají a prosvěcují Božskou láskou....

3. Přijímám nyní lásku od Boha a andělů.
4. Zasloužím si lásku. Přijímám lásku
5. Zasloužím si štěstí. Přijímám štěstí
6. Zasloužím si zdraví. Přijímám ozdravný program pro své tělo a buňky
7. Zasloužím si pomoc od nebes a tímto ji přijímám.
8. Přivolávám Boha a anděly, aby mi pomáhali a vedli mě.
9. Naslouchám svému vnitřnímu hlasu i pocitům. Věřím svým pocitům, jsou správné.
10. Můj vnitřní hlas a pocity jsou vedením od Boha a andělů. Mám schopnost intuice.
      Nic jiného než toto vedení nepotřebuji.
11. Následuji své vedení a naprosto mu věřím.
12. Vím, že Bůh a andělé mě milují a právě teď mě vedou.
13. Rozdávám lásku a jsem tak obklopen láskyplnným okolím.
14. Já jsem nebeská láska.
15. Všichni mě milují a já miluji všechny.
16. Odpouštím všem. Odpouštím sám sobě.
17. Posílám Božskou lásku všem, které potkávám.
18. Pečlivě hlídám své myšlenky a toleruji jen ty pozitivní a láskyplné.
19. Ve světě je spousta lásky a je jí dost pro všechny.
20. Mám hojnost všeho. Přitahují hojnost do svého života
21. Přitahuji do svého života nádherné, milující lidi.
22. Spolu s anděly vítáme nové příležitosti, jak sloužit světu.
23. Neustále jsem odměňován/a.
24. Můj život je harmonický a poklidný. Přitahuji harmonii do svého života
25. Jsem klidný/á a jsem plný/á radosti.

 --------
S láskou a spokojeností pro každý den
za Altai centrum - Jitka Šanca

Žádné komentáře:

Okomentovat