neděle 23. března 2014

AFIRMACE - Přátelství




-☼-AFIRMACE - PRO PŘÁTELSTVÍ - 
Louise L.Hay -☼-


Pomalu a procítěně čti......... 

dávám si svolení být dobrým přítelem. Mí přátelé jsou milující a podporují mě.

ZBAVUJI  SE  VEŠKERÉ  KRITIKY  A  KRITIČTÍ  LIDÉ  TAK  ODCHÁZEJÍ  Z  MÉHO ŽIVOTA. 
Jsem otevřený a nakloněný všem úhlům pohledu. Respektuji druhé a oni respektují mě. Moje láska a přijetí vytváří trvající přátelství. Je pro mě bezpečné být otevřený. Nechávám své přátele být. My oba dva máme naprostou svobodu být sami sebou. Věřím své vnitřní moudrosti, že mě povede. Je pro mě bezpečné žádat o to, co chci. Posouvám se za všechna omezení a upřímně se vyjadřuji. Vím, že i mí přátelé byli kdysi cizí, a proto ve svém životě vítám s radostí nové lidi. 
Můj život naplňují milující lidé a já snadno vyjadřuji lásku k druhým.
Lidé v mém životě jsou skutečná zrcadla mě samotného. Můj život je bezpečný a přátelský.
Usměvavá tvář a radostná milující slova, jsou těmi nejlepšími dárky, o jaké se mohu podělit s každým, koho znám.


Od uživatele Altai Centrum

Žádné komentáře:

Okomentovat