pátek 21. února 2014

AFIRMACE


 
 
Fotka: 10 AFIRMACÍ K LÉČENÍ SRDCE 

1. Všechny mé vztahy jsou vedeny láskou.
2. Všechno se vyvíjí tak, jak má.
3. Když si dovoluji plakat, uzdravuji se.
4. Miluji sám/sama sebe i ve svém smutku.
5. Dovolím si cítit svůj žal, ale nebudu se v něm vyžívat.
6. Více si vážím lásky než ztráty.
7. Dokážu najít štěstí v každé situaci.
8. Miluji život a život miluje mě.
9. Jsem naživu a jsem milován/a.
10. Jsem uzdravený/á.

* * *

- ze stránky You Can Heal Your Heart




DESET   AFIRMACÍ  K  LÉČENÍ  SRDCE

1. Všechny mé vztahy jsou vedeny láskou.
2. Všechno se vyvíjí tak, jak má.
3. Když si dovoluji plakat, uzdravuji se.
4. Miluji sám/sama sebe i ve svém smutku....

5. Dovolím si cítit svůj žal, ale nebudu se v něm vyžívat.
6. Více si vážím lásky než ztráty.
7. Dokážu najít štěstí v každé situaci.
8. Miluji život a život miluje mě.
9. Jsem naživu a jsem milován/a.
10. Jsem uzdravený/á.

* * *

 ze stránky You Can Heal Your Heart
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat