středa 10. července 2013

Pomoc pro všechny zdravotně postižené lidi!!!

Společnost Car Club s.r.o.

Kompletní program společnosti Car Club s.r.o. nejdete na těchto webových stránkách:

www.carclub.cz
www.handycard.cz
www.ceskapojistovna.cz

Školící středisko Prostřední Lánov u Vrchlabí,vhodné i  pro těžce tělesně postiženého člověka ale pouze s doprovodem.............škoda

Společnost Car Club s.r.o. se zapojila do projektu
"Směr nového života".

V červenci 2012 se konaly Motivační kurzy, které probíhaly ve shora uvedeném středisku.

V srpnu už začaly rekvalifikační kurzy na Obchodního zástupce, které skončily v lednu roku 2013.

Ti lidé, kteří se přihlásili a projdou jak Motivačním kurzem, tak Rekvalifikačním kurzem, a budou vybráni, získají na půl roku práci v projektu pro Car Club. Bude záležet jenom na nich jak se uplatní během tohoto půl roku, pokud ano, mohou získat práci obchodního zástupce v Car Club na hlavní úvazek.

Posunuli jsme se do poloviny roku 2013
Já - Irena Hufová, jsem oba kurzy absolvovala, odnesla jsem si Certifikát obchodního zástupce platný v celé EU, půl roku jsem pracovala v projektu pro Car Club a od června roku 2013 jsem se stala stálým zaměstnancem Car Club, jsem šťastná, práce je to náročná, ale velmi zajímavá, ale hlavně handikepovaní lidé svojí prací pomáhají handikepovaným lidem v jejich těžkých životních obdobích a situacích.
Ve světě se tomu obecně říká............ Indipendent living - nezávislý život a je to velice osvobozující.

Nyní už je rok 2014 -

stále pracuji ve společnosti Car Club, práce je dost a tak si všichni prohlédněte shora uvedené webové stránky, nebo se s jakýmkoliv problémem obraťte přímo na mně - kontakt -
e-mail: hufova@carclub.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat